לקוחות חדשים נדהמים מהמהירות שבה למדנו את התחום שלהם ואת השפה המקצועית.
כך קרה בניהול רפתות וחקלאות, ניהול קמפיינים של פרסום ושיווק, חינוך, ניהול ערים חכמות, Fitness ועוד.
הסוד הוא חשיבה עסקית ומוצרית, מינוף יכולות AI, ויכולת ליישם ידע מתחום אחד בתחום אחר. בעזרת אלה:
בפעם ה 13:
נושאים ותובנות שיהפכו אותך למנהל.ת מוצר טוב יותר מחר בבוקר.
חוויית כנס שאין בארץ מהאמנים, דרך האוכל ועד המתנות.
יומיים שאסור לכם לפספס. והשנה כרטיס היברידי.
זו הצעת הערך הטובה ביותר שמנהל מוצר יכול לקבל לקראת 2026.
לפי שעות – במרבית הפרויקטים אנו מחייבים בהתאם לשעות שבוצעו בפועל. זה פורמט הגון ונח שמאפשר מקסימום גמישות ללקוח לשנות תכולות והיקפים. כדי להקטין את הסיכון של אובדן שליטה בתקציב אנו מתכננים את התכולות מראש ומוציאים דו"ח תכנון מול ביצוע אחד לשבוע כדי לתת ללקוח שליטה מלאה בתקציב.
לפי תוצרים (Fix) – כאשר התכולות מוגדרות היטב ניתן לתמחר פרויקט בפיקס. במקרה כזה אנו מעריכים את היקף הפרויקט כמו בשיטה לפי שעות ומוסיפים 30% טווח בטחון.
ריטיינר – ניתן לעבוד במחיר חודשי קבוע. זה מתאים במיוחד במקרים הבאים:
זה כמובן תלוי בסוג הפרויקט, ברמת המורכבות של המוצר, ברמת הבשלות של הלקוח ועוד. אבל אפשר לתת כמה מספרים מייצגים:
הגודל שלנו נותן לנו גמישות ומאפשר להתחיל כמעט מיד לאחר קבלת הזמנת עבודה.
כדי לאפטם את המחיר, במרבית הפרויקטים אנו משלבים בין רמות בכירות שונות. בצורה זו אנו גם מוזילים את המחיר אבל שומרים על רמה מאד גבוה.
לקוח שמבקש יכול לפגוש ולראיין את חברי הפרויקט מראש.
גם אם הלקוח לא מיין או ראיין את המועמדים, אנו מאפשרים, במידת הצורך, להחליף חברי צוות תו"כ הפרויקט. המתודולוגיות שלנו ושיטות התיעוד מאפשרות לעשות את זה ביעילות רבה.
בשלב האיפון/עיצוב המפורט (במיוחד אם יש Design System מבוסס) לא צריך להפריד בין המקצועות ואותו אדם יכול לעשות גם אפיון וגם עיצוב, כלומר UX/UI.
בשלב הקונספט במערכות מורכבות כן נדרשת הפרדה.