הפיתרון התחלק לכמה מסלולים, כל אחד משלים חלק מהפאזל. עבדנו על ארגון נכון יותר של המידע והצגה מדורגת של השלבים למשתמש. הוספנו הסברים וחיזוקים חיוביים בנק' נטישה שזיהינו.
בנוסף, הוספנו ממשק מובייל. אחד החלקים המשמעותיים בתהליך היה צילום הסירה, תהליך שהקשה על הלקוחות הפוטנציאליים מכיוון שגם היה חייב להיעשות פיסית ליד הסירה וגם היה מאוד לא ברור איך לבצע בצורה נכונה. על ידי בניית ממשק למובייל שאפשר לנצל את יכולות הצילום הטבעיות של המכשיר והציג מודלי תלת מימד ברורים של איך כל שלב צריך להיעשות, הצלחנו ליצור חוויה יותר פשוטה ויותר הוליסטית. ולסיום, עיצבנו מחדש את כל הממשק (מובייל, טאבלט ודסקטופ) תחת בראנד חדש שהלקוח סיפק.


