העבודה עם UI שינתה את כללי המשחק עבורנו – הצוות שלהם שילב יצירתיות עם חשיבה אסטרטגית ותוצאה מדויקת.
Onboarding Taskforce הוא תהליך UX ממוקד שמפצח את החוויה הראשונית של המשתמשים – מהמפגש הראשון ועד לרגע שבו הם באמת מקבלים הערך.
הצוות שלנו נכנס לתוך המוצר, מאתר חיכוכים, מזהה נקודות נטישה או בלבול, ומתרגם את כל זה לפתרונות פשוטים, בהירים ויעילים.
במקום תהליכים ארוכים, אנחנו עובדים חכם, ממוקד ומהר – כדי לשפר את Time to Value, להגביר Adoption, ולייצר Impact מדיד.
היתרונות העיקריים:
מאיצים את הדרך של משתמשים לרגע ה–“אהה!”, משפרים Time to Value ומקטינים נטישה מוקדמת כבר מהשבוע הראשון.
מאתרים את המקומות שמייצרים בלבול, עומס או חוסר ביטחון – בדיוק אלה שהצוות לרוב לא רואה מבפנים.
לא מסמך כבד, אלא שינויים חדים, פשוטים ליישום, שמשפיעים מהר על ההתנהגות והתחושה של משתמשים.
בוחנים את כל רצף הכניסה – מהרישום ועד להבנה של הערך, ומסירים חסמים כדי שההתחלה תרגיש טבעית וחלקה.

בכל שלב בתהליך, אנחנו משתמשים ב־AI כדי להאיץ למידה ולהעמיק תובנות: