Onboarding Taskforce

Onboarding Taskforce
אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני!
להביא למשתמש את הערך יותר מוקדם ובקלות.

על השירות

Onboarding Taskforce הוא תהליך UX ממוקד שמפצח את החוויה הראשונית של המשתמשים – מהמפגש הראשון ועד לרגע שבו הם באמת מקבלים הערך.

הצוות שלנו נכנס לתוך המוצר, מאתר חיכוכים, מזהה נקודות נטישה או בלבול, ומתרגם את כל זה לפתרונות פשוטים, בהירים ויעילים.

במקום תהליכים ארוכים, אנחנו עובדים חכם, ממוקד ומהר – כדי לשפר את Time to Value, להגביר Adoption, ולייצר Impact מדיד.

היתרונות העיקריים:

מהירות

מאיצים את הדרך של משתמשים לרגע ה–“אהה!”, משפרים Time to Value ומקטינים נטישה מוקדמת כבר מהשבוע הראשון.

פוקוס

מאתרים את המקומות שמייצרים בלבול, עומס או חוסר ביטחון – בדיוק אלה שהצוות לרוב לא רואה מבפנים.

פתרונות ישימים

לא מסמך כבד, אלא שינויים חדים, פשוטים ליישום, שמשפיעים מהר על ההתנהגות והתחושה של משתמשים.

מבט על כל המסע

בוחנים את כל רצף הכניסה – מהרישום ועד להבנה של הערך, ומסירים חסמים כדי שההתחלה תרגיש טבעית וחלקה.

  • חברות שמרגישות שהמשתמשים “נופלים בדרך” אחרי ההרשמה.
  • מוצרים עם תהליך Onboarding מורכב או רווי צעדים שדורש פישוט וחידוד.
  • צוותי מוצר ו־Growth שרוצים להבין מה עוצר משתמשים מלהגיע לערך האמיתי.
  • סטארטאפים לפני Scale-up שמבקשים להפוך את החוויה הראשונית ליתרון תחרותי.

למי זה מיועד?

  • מפת מסע משתמש ממוקדת בשלבי הכניסה הראשונים.
  • ממצאי UX מדידים עם נקודות חיכוך מדויקות וניתוח התנהגות משתמשים.
  • פתרונות עיצוביים ותסריטי תיקון לשיפור זרימת ההרשמה והאקטיבציה.
  • Prototype אינטראקטיבי שמדגים את החוויה החדשה.
  • דוח KPI & Impact שמראה את השיפור הפוטנציאלי ב־Adoption ו־

תוצרים

בכל שלב בתהליך, אנחנו משתמשים ב־AI כדי להאיץ למידה ולהעמיק תובנות:

  • ניתוח אוטומטי של ראיונות משתמשים ומוקדי נטישה.
  • יצירת וריאציות למסכים או מסרים (text & UI) לבדיקה מהירה.
  • שימוש בכלים כמו Lovable, Base44 ו־Perplexity ליצירת רעיונות, השראות ופרוטוטייפים בזמן שיא.
  • הפקת דוחות ו־Briefs מדויקים שמאפשרים קבלת החלטות חכמה ומהירה.

רתימת כוח ה- AI

התהליך שלנו

מה הלקוחות מספרים

טל רוזנפלד
מנהל מוצר
״

העבודה עם UI שינתה את כללי המשחק עבורנו – הצוות שלהם שילב יצירתיות עם חשיבה אסטרטגית ותוצאה מדויקת.

שירותי בריאות כללית
PMO
״

מעדכנים שעלינו לאוויר השבוע עם מודול התפריט החדש, והפידבקים מעולים!!! אצטט את המשתמשים: "וואו…אני חייב לומר שהמערכת נראית מעולה, סופר נוחה ועונה על כל הציפיות שלי"

איתוראן
PM
״

צוות הUX מפגין כישורי פתרון בעיות יוצאי דופן, תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר ובנה עמוקה של צרכי המשתמש. המומחיות והמסירות שלהם תורמות לנו רבות ואנו בטוחים שזה יוביל להצלחת הפרוייקט.

Lightbits
מנהל מוצר
״

אני רוצה להביע את הערכתי הכנה על המקצועיות והמחויבות שהפגין כל אחד מחברי הצוות לאורך המסע הזה.

אלביט
Dev
״

לא מאמין שלא בנינו את זה ככה עד היום! ככה בדיוק זה חייב להראות.

שירותי בריאות כללית
PMO
״

אתמול עלתה לאוויר הגרסה החדשה של המערכת. תגובות המשתמשים היו חיוביות באופן גורף, מכיוון שהמערכת כעת נגישה, נוחה יותר ומייעלת את תהליכי העבודה.

בנק דיסקונט
VP Product
״

סיימנו השבוע סדנת Design Sprint יוצאת דופן (יומיים עמוסים), בהנחיית חברת UI.
סדנה שמביאה לידי ביטוי סיעור מוחות משותף של אנשי ה-Bussiness, אנשי הפיתוח המעולים שלנו, ואנחנו, מנהלי המוצר.
תודה לכל אלה שלקחו חלק במאמץ וביריית הפתיחה המרגשת הזאת.

בואו נשמור על קשר

    contact form