תהליך הקינפוג של המוצר היה ארוך ומורכב. בין היתר כי יש להזין המון נתונים על הנכסים של הארגון (שמות, כתובות IP, מספרי כרטיסים, שרתים, מחשבים …). כדי לסבך את הסיפור, לא כל לקוח צריך להזין את כל הפרטים אלא רק את הנכסים החשובים לו. זאת ועוד, ממשקי ההזנה היו ממשקים שפותחו במהירות עבור משתמשים מומחים (מהנדסים בחברה שעשו את ההתקנות הראשונות אצל לקוחות הבטה של המוצר).
זה יצר מצב שרק אנשי ה CS ביצעו קינפוגים, וככל שהחברה הצליחה, גדלה וצברה לקוחות העומס על אנשי ה CS הלך וגדל. במלים אחרות הקינפוג לא היה מוכן ל SCALE הנדרש בפריצה הגדולה שהיתה צפויה.
ה CPO של החברה, גבי רייש, הציע למנכ"ל לבצע נסיון קצר לבניית ממשק Self Serv לקינפוג. המנכ"ל שלא האמין שזה אפשרי הבטיח שאם גבי יוכיח שאפשר, הוא יתקצב לו צוות פיתוח נפרד רק לנושא הזה.
וכך נכנסנו לתמונה