העבודה עם UI שינתה את כללי המשחק עבורנו – הצוות שלהם שילב יצירתיות עם חשיבה אסטרטגית ותוצאה מדויקת.
כולם יודעים שקל יותר לשמר לקוח קיים מאשר לרכוש לקוח חדש. למרות זאת אנו עדים לתופעה שבמוצרים רבים הנושא לא זכה למספיק תשומת לב.
Retention Taskforce הוא כח משימה קצר (שבוע-שבועיים) הממוקד רק במשימה אחת: הקטנת אחוז המשתמשים שנוטשים את המוצר.
לשם כך מומחה UX בכיר מנתח את המוצר כדי לענות על שתי שאלות:
היתרונות העיקריים:
התהליך נמשך בין שבוע לשבועיים.
מעט שעות עבודה = עלות נמוכה.
לא מנסים "לשפר את הכל". אך ורק Retention.
ללא תיאוריה. רק תכל'ס.
ההמלצות ברורות ומתועדפות על פי רמת ההשפעה הצפויה על ה Retention.
זה אחד השירותים עם ההשפעה הגדולה ביותר במחיר הנמוך ביותר.

דוח מפורט הכולל: