Retention Taskforce

Retention Taskforce
ממוקדים בשימור!
צוות משיחה קטן ואפקטיבי עם ROI מטורף

על השירות

כולם יודעים שקל יותר לשמר לקוח קיים מאשר לרכוש לקוח חדש. למרות זאת אנו עדים לתופעה שבמוצרים רבים הנושא לא זכה למספיק תשומת לב.

Retention Taskforce הוא כח משימה קצר (שבוע-שבועיים) הממוקד רק במשימה אחת: הקטנת אחוז המשתמשים שנוטשים את המוצר.

לשם כך מומחה UX בכיר מנתח את המוצר כדי לענות על שתי שאלות:

  1. מהן נקודות הכשל בחוויית המשתמש שגורמות לנשירה/ בלבול/ איבוד האמון?
  2. איזה שיפורים במוצר יפתרו את הבעיות הנ"ל?

היתרונות העיקריים:

מהירות

התהליך נמשך בין שבוע לשבועיים.

מחיר

מעט שעות עבודה = עלות נמוכה.

פוקוס

לא מנסים "לשפר את הכל".  אך ורק Retention.

ללא תיאוריה. רק תכל'ס.

המלצות פרקטיות

ההמלצות ברורות ומתועדפות על פי רמת ההשפעה הצפויה על ה Retention.

Impact עם ROI מטורף

זה אחד השירותים עם ההשפעה הגדולה ביותר במחיר הנמוך ביותר.

  • מנהלי מוצר וצוותי UX שרוצים לזהות במדויק למה המשתמשים נוטשים ואיך לשפר מעורבות (Engagement).

 

  • חברות עם מוצר פעיל שמרגישות ירידה באימוץ (Adoption), בשימוש או בשביעות רצון וזקוקות למענה מהיר.

 

  • צוותים לפני Redesign או שינוי אסטרטגי שרוצים להתחיל מהבנה מבוססת של נקודות השבירה בחוויית המשתמש.

למי זה מיועד?

דוח מפורט הכולל:

 

  • סיכום ראיונות משתמשים

 

  • מיפוי בעיות UX כולל הערכת החומרה של כל אחת

 

  • המלצות וכיוונים לשיפור (במידת האפשר ינתנו גם רפרנסים חזותיים לפתרונות אפשריים)

 

  • מפגש סיכום עם הצוות להצגת ממצאים ודיון בדרך היישום

תוצרים

  • תימלול ראיונות משתמשים, ניתוח אוטומטי שלהם, הצפת דפוסים חוזרים.

 

  • לעתים אפשר לתת ל Agent להתנסות במוצר ולתפקד כמשתמש.

 

  • המלצה לסיווג בעיות UX לפי השפעה על retention והצעת כיוונים לפתרון.

 

  • יצירת וריאציות ויזואליות מהירות לרעיונות לשיפור החוויה.

רתימת כוח ה- AI

התהליך שלנו

מה הלקוחות מספרים

טל רוזנפלד
מנהל מוצר
״

העבודה עם UI שינתה את כללי המשחק עבורנו – הצוות שלהם שילב יצירתיות עם חשיבה אסטרטגית ותוצאה מדויקת.

שירותי בריאות כללית
PMO
״

מעדכנים שעלינו לאוויר השבוע עם מודול התפריט החדש, והפידבקים מעולים!!! אצטט את המשתמשים: "וואו…אני חייב לומר שהמערכת נראית מעולה, סופר נוחה ועונה על כל הציפיות שלי"

איתוראן
PM
״

צוות הUX מפגין כישורי פתרון בעיות יוצאי דופן, תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר ובנה עמוקה של צרכי המשתמש. המומחיות והמסירות שלהם תורמות לנו רבות ואנו בטוחים שזה יוביל להצלחת הפרוייקט.

Lightbits
מנהל מוצר
״

אני רוצה להביע את הערכתי הכנה על המקצועיות והמחויבות שהפגין כל אחד מחברי הצוות לאורך המסע הזה.

אלביט
Dev
״

לא מאמין שלא בנינו את זה ככה עד היום! ככה בדיוק זה חייב להראות.

שירותי בריאות כללית
PMO
״

אתמול עלתה לאוויר הגרסה החדשה של המערכת. תגובות המשתמשים היו חיוביות באופן גורף, מכיוון שהמערכת כעת נגישה, נוחה יותר ומייעלת את תהליכי העבודה.

בנק דיסקונט
VP Product
״

סיימנו השבוע סדנת Design Sprint יוצאת דופן (יומיים עמוסים), בהנחיית חברת UI.
סדנה שמביאה לידי ביטוי סיעור מוחות משותף של אנשי ה-Bussiness, אנשי הפיתוח המעולים שלנו, ואנחנו, מנהלי המוצר.
תודה לכל אלה שלקחו חלק במאמץ וביריית הפתיחה המרגשת הזאת.

בואו נשמור על קשר

    contact form