יצרנו שפה גרפית שהערכים המרכזיים שלה הם רכות, ידידותיות ותחושת טרנדיות. השתמשנו בצבעי פסטל כדי ליצור עולם רגוע עבור המשתמשים, שמגיעים לאפליקציה ברגעים רגישים בחייהם.
Onit היא חברת סטארט אפ בתחום שירותי הרפואה הפרטית, המציעה שירותים של קביעת תורים מהירים לייעוצים ובדיקות רפואיות, עזרה בהגשת התביעה לביטוח, והנגשה בגובה העיניים של הזכויות הביטוחיות.
פיתוח אפליקציית ווב ומובייל המאפשרת להזמין תורים לרפואה יועצת, להגיש טפסי ביטוח בקלות ולהבין את הזכויות הביטוחיות בצורה פשוטה וברורה.
הובלנו את פיתוח המוצר מאפס – מעיצוב חוויה אינטואיטיבית וידידותית ועד יצירת שפה מוצרית שלמה, שהציבה את Onit בחזית תחום ביטוחי הבריאות.
בנוסף, הענקנו ליווי אסטרטגי, ייעוץ תוכן וחיבור לאנשי אנליטיקה ושיווק – ליצירת מוצר שלם, מדויק ורלוונטי.
תהליכים כמו הזמנת תור, הבנת הזכויות הביטוחיות וחתימה על הר הביטוח, דרשו הפשטה, כדי למנוע סיכון לנטישה או חוסר אמון במערכת.
המשתמשים מגיעים למערכת ברגעים רגישים, כשהם זקוקים לתור רפואי מהיר. נדרשנו לעצב חוויה מרגיעה ותומכת, אך לא קלילה מדי – כזו ששומרת על איזון עדין בין אמפתיה לפשטות.
פיתוח מאפס של שפה מוצרית שלמה, הכוללת איורים ואנימציות מורכבות. השפה העיצובית צריכה לתמוך בערכי המותג: ידידותיות, חדשנות, פשטות, ולתמוך במשתמש כשהוא מנסה לבצע פעולות במצב נפשי רגיש.
יצרנו שפה גרפית שהערכים המרכזיים שלה הם רכות, ידידותיות ותחושת טרנדיות. השתמשנו בצבעי פסטל כדי ליצור עולם רגוע עבור המשתמשים, שמגיעים לאפליקציה ברגעים רגישים בחייהם.
יצאנו לדרך עם דיזיין ספרינט בן יומיים בו הגדרנו היטב את מטרות האפליקציה והפלואים המרכזיים. בסיום הסדנה, התקבל קונספט UX ראשוני.
בתהליך ממוקד ויסודי—שכלל מחקר מתחרים, חידוד מטרות והגדרת ערכי מותג—עיצבנו שפה מוצרית שלמה לאפליקציה. השפה נולדה מתוך סיפור מוצר קוהרנטי, שהגדיר את עולמה של ONIT והחיים שהענקנו לו באמצעות אנימציות מורכבות ודמויות ייחודיות.
האפליקציה הושקה, ואנו ממשיכים בשיפור מתמשך על בסיס פידבק מהשטח, אנליטיקות, ותצפיות שימוש אמיתיות. בהתאם לממצאים דייקנו פלואים מרכזיים — בראשם תהליך האונבורדינג — וצמצמנו את שיעור ה-drop-offs בצורה מדידה, לשיפור מהירות ההשלמה והמעורבות.
הפיתרון כלל אפיון ועיצוב מאפס של כל הממשק - ווב + מובייל
כחלק מעיצוב הקונספט הגרפי יצרנו גם אווטרים במידג’רני ובכלי AI נוספים, ששימשו כבסיס זהותי עקבי על פני המסכים.
לאורך הזרימה הדגשנו רגעי Delight מדויקים בנקודות מפתח—כדי לרכך מצבי עומס, לשפר תחושת שליטה, ולהעצים את החוויה מבלי לפגוע ברגישות הסיטואציה.
תהליך הזמנת בדיקה רפואית, דורש לעיתים מילוי שאלון. כדי לרכך את העומס, הפכנו את תהליך מילוי השאלונים הרפואיים לחוויה מהנה, בהשראת הפלואו של טינדר.
בנוסף, שילבנו איורים שמעבירים את העולם הרפואי בצורה רכה ונגישה.
במהלך חיי המוצר הועבר המודל מתמחור בחבילות לתמחור מבוסס־מנויים.
יצרנו סליידר לבחירה מרובה, המאפשר לרשום מספר מנויים בקליק אחד. הפתרון משחקי וזורם יותר, מקצר את הדרך לביצוע, ומייתר טפסים ארוכים — תוך שיפור שיעור ההשלמה והחוויה הכוללת.